CLASSE DELS CAVALLS

Fillets i filletes nascuts el 2014. Sant Francesc d´Assís. Ferreries

dilluns, 22 de gener del 2018

EL MÓN SERIA MÉS FELIÇ

Tot preparant el Dia de la Pau, que celebrarem dimarts que ve, aquí us pos la cançó que practicarem a escola...


Publicat per Vicky a 5:39
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: Festes

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

QUINA HORA ÉS?

Reloj Blog GratisDiseño Web

Dades personals

Vicky
Visualitza el meu perfil complet

Etiquetes

  • Anglès
  • Anys
  • Cançons
  • Carnaval
  • Cavalls
  • El cos
  • Excursions
  • Experiments
  • Festes
  • Flors
  • Miró
  • Música
  • Nadal
  • Pares
  • Psico
  • Quaresma
  • St. Antoni 2018
  • Tardor

Enllaços interessants

  • Ses moneies de P5

Arxiu del blog

  • ▼  2018 (83)
    • ►  d’octubre (1)
    • ►  de setembre (4)
    • ►  de juny (8)
    • ►  de maig (12)
    • ►  d’abril (14)
    • ►  de març (11)
    • ►  de febrer (19)
    • ▼  de gener (14)
      • DIA DE LA PAU 2018
      • EL FAR WEST JA S´ENSUMA A ESCOLA
      • PSICO
      • EL MÓN SERIA MÉS FELIÇ
      • IMANTS
      • ENY, ENY, ENY...
      • MOOOLTS ANYS!
      • SANT ANTONI I ES PORQUET...
      • DITA
      • CANÇONS DE MENORCA
      • EL DIMONI QUE NO TENIA BANYES...
      • SANT ANTONI
      • VISITA ALS BETLEMS DE CA NOSTRA
      • FESTIVAL DE NADAL
  • ►  2017 (47)
    • ►  de desembre (9)
    • ►  de novembre (14)
    • ►  d’octubre (24)
Tema Picture Window. Amb la tecnologia de Blogger.